Fizik Tedavi

Fizik Tedavi Aletleri

Fizik tedavi aletleri birçok hastalık için kısa sürede tedavi imkanı sunar. Özellikle bu aletler ile vücudun yapısal bozukluğu daha ergonomik olarak düzeltilebilir. Kullanılan aletler tedavi süresince aktif olarak kullanıldığında hastanın iyileşme şansı çok fazla olmaktadır.

Evde Fizik Tedavi

Evde fizik tedavi çeşitli yaralanmalar, inme ve hastalık gibi nedenlere bağlı olarak ev ortamında verilen hizmettir. Uygulanan fizik tedavi ile kaybedilen fonksiyonların geri kazandırılması sağlanır.

Fizik Tedavi Merkezleri

Fizik tedavi merkezleri iskelet sisteminde meydana gelen rahatsızlıkları ve fonksiyon kayıplarını gidermek için uygulanan bir tedavidir. Tedavinin amacı çeşitli araçlarla ve doğal olarak yapılan masajlar yardımı ile kişinin kaybetmiş olduğu fonksiyonların yeniden kazanılmasını sağlar.

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon

Fizik tedavi ve rehabilitasyon herhangi bir nedenden dolayı oluşan fonksiyon kayıplarının tekrar kazanılması için yapılan tedavidir. Birçok yöntem ve araçla uygulanan bu tedavilerde bireyde oluşan ağrıların önü kesilir ve yavaş yavaş iyileşmesi sağlanır.

Fizik Tedavi Nedir

Fizik Tedavi Nedir?

Fizik tedavi nedir: İnsan vücudunda yer alan iskelet sisteminin zedelenmesi sonrası ortaya çıkan fonksiyon kayıplarını iyileştiren tedavidir. Özellikle gelişmiş teknolojik yöntemlerin uygulandığı fizik tedavilerde hastanın kısa sürede ağrılarından kurtulduğu, iyileştiği görülmüştür.

Fizik Tedavi Rehberi

Fizik tedavi başta iskelet sistemi olmak üzere kas ve sinirlerde meydana gelen rahatsızlıkları iyileştirmek için yapılan tıbbi müdahaledir. Tedavinin amaçlarından bir tanesi de vücutta meydana gelen ağrıların kalıcı olarak gidermek olup, birçok uygulama yapılmaktadır.