Hadımköy Fizik Tedavi

Hadımköy fizik tedavi, bir hastalık, yaralanma veya ameliyattan sonra insanların tam güç, işlev ve hareketliliğe geri dönmelerine yardımcı olan tedavi programıdır. Fizik tedavi, tıbbi bir sorunu düzeltmek için cerrahi olmayan bir tedavi seçeneğidir.

Ayrıca, özel ihtiyaçları olan birinin mümkün olduğunca uzun süre aktif ve bağımsız kalmasına yardımcı olabilir. Hasta, fizik tedavi konusunda tutarlı olduğunda ve önerilen yönergeleri, egzersizleri ve diğer teknikleri takip ettiğinde, sorunun giderek kötüleşmesini veya tekrarlanmasını önlemeye yardımcı olabilir.

Hadımköy Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon

Fizik tedavi, fonksiyon ve hareket kaybı durumlarında ya da kas-iskelet sistemini etkileyen problemlerde rehabilitasyon sürecinin bir parçasıdır.

Fizik tedavi uzmanınız, meslek terapistleriniz, konuşma dili patologlarınız veya rehabilitasyon ekibinizi oluşturan diğer hizmet sağlayıcılarla yakın çalışmalıdır. Bu ekip bireysel hedeflerinize ve yaşam tarzınıza odaklanacak ve uygun bakımı sağlayacaktır.

Fizyoterapistler, uygun adaptif oturma ve diğer ekipman türlerinin tedavide kullanılmasında önemli bir rol oynamaktadır. Bu nedenle de rehabilitasyon süreçlerinin vazgeçilmez bir parçasıdır.

Hadımköy Fizik Tedavi Doktoru

Fizyoterapistler, günlük yaşamlarında hareket etme veya işlev görme yeteneklerini sınırlayan tıbbi sorunları veya yaralanmaları olan hastalara tanı koyar ve tedavi eder. Hastalar, genellikle, yaşadıkları problemlere ilk müdahaleleri yapan doktorlar tarafından yönlendirildikleri için fizik tedavi uzmanına başvururlar.

Hadımköy fizik tedavi doktoru, yaralanma, hastalık sonucu ya da doğuştan hareket kabiliyetinde azalma olan insanlarla çalışır.

Fizik tedavi uzmanları, önce hastayı muayene eder ve daha sonra kişiye özel bir tedavi programı oluşturur. Genellikle cerrahi ve reçeteli ilaçlara olan ihtiyacı azaltan tedavilere odaklanırlar.

Bir fizyoterapist, hareketi geri kazanmak veya ağrıyı hafifletmek için egzersiz, germe, uygulamalı teknikler ve ekipmanların bir kombinasyonunu kullanır.

Hadımköy Evde Fizik Tedavi

Hadımköy evde fizik tedavi, hastaların evlerini yeniden şekillendirmeden veya ekipman satın almadan önce profesyonel rehberlik almalarını sağlar. Bir evin, fizik tedavi hizmetleri için değerlendirilmesi adına uzmanlar hem hasta hem de aile ile fizik tedavinin hizmetinin alınacağı mekânda görüşür.

Daha sonrasında, ev, fizik tedavi için uygun hale getirilir ve düzenli aralıklarla uzmanlar evi ziyaret ederek tedavi seanslarını gerçekleştirir.

Ev ortamında olmak çoğu hasta için daha konforlu ve güvenli hissettirmektedir.