Arnavutköy Fizik Tedavi

Arnavutköy Fizik Tedavi Merkezi, Arnavutköy bölgesine özel eğitim, rehabilitasyon merkezi, rehberlik ve araştırma, fizik tedavi, Çözger raporu, duyu bütünleme, otizm, fizyoterapi, dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu, down sendromu ve dil ve konuşma terapisi alanlarında hizmet vermektedir.

Kadromuz, alanında uzmanlaşmış ve farklı hasta gruplarıyla çalışarak tecrübe edinmiş uzmanlardan oluşmakta ve günümüzün en gelişmiş yöntemlerini yakından takip ederek uygulamaktadır.

Arnavutköy Fizik Tedavi Nedir?

Fizik tedavi, yaralanma ve sakatlıkların tedavisi, iyileşmesi ve önlenmesine yönelik konservatif bir tedavi yöntemi olarak kabul edilir. Öncelikle, ağrıyı hafifletmeye, iyileşmeyi teşvik etmeye ve yaralanma ile ilişkili fonksiyon ve hareketi düzeltmeye odaklanır. Fizik tedavi içindeki diğer alanlar ergonomik (vücut mekaniği) eğitimi, zindelik / zindelik ve özellikle eğitim ve önlemedir.

Herkesin farklı vücut tipi, farklı hareket şekilleri, hizalamaları ve alışkanlıkları vardır. Fizik tedavi sürecinde, fizik tedavi doktoru her bireyi ayrı ayrı değerlendirir ve bireye özel en uygun tedavi programını hazırlar. Tedavi esnasında ise hasta izlenir ve uygunsuz hareketler, hizalamalar ve alışkanlıklar düzeltilmeye çalışılır.

Arnavutköy Fizik Tedavi Doktoru

Bir fizik tedavi doktoru, hastalığı, yaralanmayı veya ameliyatı önleme veya bu durumlardan sonra iyileşme konusunda size ustaca rehberlik edebilecek yüksek eğitimli ve lisanslı bir sağlık uzmanıdır.

Günlük aktivitelerinizde ağrı veya hareket etmekte zorluk çekiyorsanız ya da yaşadığınız bir hastalık, sporla ilgili yaralanma veya kazadan sonra doktorunuz sizi bir fizik tedavi doktoruna yönlendirebilir.

İlk ziyaretinizde, fizik tedavi uzmanı, sizin durumunuzu özel olarak değerlendirecek ve vücudunuzu güçlendirmenize ve iyileştirmenize yardımcı olacak size özel bir plan oluşturacaktır.

Arnavutköy Evde Fizik Tedavi

Fizik tedavi bakımı çeşitli farklı ortamlarda sağlanabilmektedir. Hastaneye yatırılan hastalar için terapi hastanede çalışan bir fizyoterapist tarafından sağlanabilir ya da spor terapisine ihtiyaç duyuluyorsa bir polikliniğe gidilmesi gerekebilir.

Öte yandan, bazı hastalar fizik tedaviye gitmek için evden çıkmakta zorlanabilir. Bu durumda, hastaların evlerinde fizik tedavinin faydalarından yararlanması mümkün olabilmektedir. Fizik tedavi uzmanı, normal fonksiyonel hareketliliği sağlamak için evden çıkmakta zorlanan hastalar ile çalışmak üzere hastanın evine gitmektedir.

Ev ortamında fizik tedavi hizmetine ihtiyaç duyuyorsanız bizle iletişime geçebilirsiniz.